Tuesday, July 11, 2017

අම්මා

අම්මා මගේ Posh නැත.....
පලින් පල සුදු කෙස් එක දෙකක් ඇත 
Under eye cream ගැන ඇය කිසිත් අසා නැත
ඇස් යට යන්තමට දැන් රැළි වැටී ඇත
දේදුණු වන් හැඩ ඇහි බැමක් ඇත
සත්තයි ඈ වැස්සකටවත් Saloon ගොස් නැත

අපේ ගෙදරට Alarm නැත
3 ට ඇහැරෙන අම්මා කෙනෙක් ඇත
සෙමින් පිරිමැද අවදි කරනා දෙවඟනක් ඇත
දුවෙක් මුත් මං පුතේ කියනා අම්මා කෙනෙක් ඇත
Darling කියන්නට මට Mummy කෙනෙක් නැත

BBC update නොවනා අම්මා කෙනෙක් ඇත
එනමුදු විශ්වයම ඇය දෙපාමුල ඇත
Siri උනත් නොදන්නා බොහෝ දේ ඇත
ලොවම අතබුලකි අම්මා ඇති තැන 


සුරතල් දකින්නට දැන් ඇයට තව අය ඇත

අටලෝ දහමෙහි හරය කියා ඇත
හොඳ නරක ගුණඅගුණ ඈ කියා දී ඇත
කරදර එන්න පෙර සෙත් පිරිත් කියා ඇත
බුද්ධියම පිහිට කොට සරණ යන්නට කියා දී ඇත
නිවන් යන්නට ඇය පන්ති ගියේ නැත

ලියන්නට තව බොහොමත් ඇත 
ලියා නිමවන ඉමක් නොපෙනෙන.... අම්මා කෙනෙක් ඇති
මං 
එරන්දී.....

13 comments:

  1. පො⁣ළොවෙ පය ගහලා ජීවත් වෙන ආදරණීය අම්මා කෙනෙක්. අම්මා කියන ආදරණීය වචනය ඇතුළෙ ඉන්නෙ මේ වගේ අම්මලා තමයි. ඒ වගේ අම්මා කෙනෙක් ලබන්න අපි ගොඩක් පිං කරල තියනවා. මම හිතන්නෙ අපේ දරැවන්ටත් අපි මෙි වගේම අම්මලා වෙන්න ඕනි. ඒත් අද මේ වගේ අම්මලා ඉන්නෙ හරිම අතලොස්සක්...����

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඇත්තටම ඔව් නංගි.... ඒත් ලිව්වත් හිතෙන්නෙම මේ ලියවිල්ල පවා අසාර්ථකයි කියලා.... අම්මා ඒ තරමටම ආදරණියයි නංගි

      Delete
  2. මටත් අම්මා කෙනෙක් ඇත. සන්නස්ගල කියනා විදිහට මට අම්මා මග ඇරී ඇත්දැයි සිතෙන අවස්ථාද ඇත.

    ReplyDelete
    Replies
    1. කොතෙක් ලිව්ව ද කිව්ව ද හිතුව ද හිතෙන්නෙම එසේය කුරහන්...

      Delete
  3. පායයි සඳක් ලෙස අපෙ දුක් නිවන්නේ
    මෝරයි ඇගෙ සෙනේ දරුවන් තුටින්නේ
    බෑමයි කියන්නට ගුණනම් නිමි නොවන්නේ
    ඒකයි අම්ම ගැන කවි නොලියා හිඳින්නේ.....

    එරන්දී. අම්මෙක්ගේ සෙනේ වැඩි පුතාලටලුනේ. ඒ සත්‍ය මම විඳිනවා. ඉතින් මගේ අම්මා ගැන කවියක් හෝ කතාවක් හෝ මම ලියන්නෙ නැත්තේ ඒ ආදරය වචනවලට හරවලා කියන්න බැරි තරම් මට දැනෙන හින්දයි.
    සටහනට ස්තූතියි.

    ජයවේවා!!!

    ReplyDelete
  4. මගේ අම්මා මට වචන වලට ලඝු කල නොහැක...එරන්දිගේ මේ බොහෝ වචන වල මගේ අම්මාම මටද පෙනේ.ඇය වචනයේ පරිසමාප්තයෙන්ම අම්මාය.ඇයට යාන්තමින් හෝ ළං වෙන්නට මේ මං අම්මාද පෙරුම් පුරමි.

    ReplyDelete
  5. ඇය තමයි අඩු වැඩි වශයෙන් වෙනස් වුවත් ඔබෙත් මගෙත් හැමෝගෙමත් අම්මා.......

    ReplyDelete
  6. අම්මා ගැන කියන්න වචන මදි වෙනවා අපිට ඒ මදි වෙන තැන ඉන්නවා අම්මා .. ❤️

    ReplyDelete
  7. අම්මා.....
    ම්ම්ම්....මගේ අතින් කවදාවත්ම නොලියවෙන , ඒත් හිතේ හැමදාමත් කොඳුරන කවිය.

    ReplyDelete
  8. පොෂ් මමීලාට වඩා අපේ අම්මලා අපට දෙවිවරුය . අප අද කොතනද හෙවනැල්ල වූයේ ඇයය .
    මායාවක් වී ලොව තනිවුණු දා අම්මා පමණයි ළඟ ඉන්නේ ...............
    අම්මාවරුනේ ....................
    විචාරක දියණිය

    ReplyDelete